fredag 13. juli 2012

Inspirerende hjem

Herlig kombinasjon av nytt og gammelt. Selv om jeg sluker alt som er av svart/hvite blogger så er det bare å innse at jeg ikke får det helt til selv. Dette huset i Tønsberg derimot har en personlig stil som jeg inspireres veldig av. Gråfargen er ikke så lang unna det vi har fått på stueveggen hjemme og som jeg forhåpentligvis kan få vist frem her etter hvert :)


Det lille hvite bordet under passer perfekt til å ta med seg rundt i huset eller ute, til kaffekoppen eller vinglasset. Det er fra Hay, kan kjøpes i masse herlige farger og står på den eviglange ønskelisten min. Vi har et gammelt radioskap hjemme, hver gang jeg ser dette drink bordet så tenker jeg at noe sånt kunne jeg gjøre ut av mitt skap også. 



Brede lister er bare lekkert! Helt enkle, helt hvite og rammer inn veggen og åpningen må en super måte. 



Kjøkkenet er i en mørk grå tone som jeg godt kunne tenke meg å male mitt eget kjøkken i.  Alt trenger jo ikke være hvitt :) 



Alle bildene har jeg lånt fra bo-bedre.no 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar